Jak i dlaczego kwiaciarnie powinny korzystać z Google Moja Firma

biznes kwiaciarni w google

Korzystanie z usługi Google Moja Firma to jeden z najlepszych sposobów na poprawę widoczności witryny internetowej firmy. Google Moja Firma to platforma numer jeden, w której możesz umieścić Twoją kwiaciarnię w wyszukiwarkach Google i Google Maps! Google Moja Firma pozwala zwiększyć wiarygodność i widoczność Twojej firmy, pokazując, że jesteś zweryfikowany na jednej z najbardziej zaufanych platform w Internecie.

Rejestracja w Google dla Firmy

Jeśli dopiero rozpoczynasz działalność z kwiaciarnią, kliknij i uruchom aplikację Google My Business, aby rozpocząć. Kliknij zacznij teraz i wprowadź swoją nazwę firmy. Następnie zostaniesz zapytana o to, czy chcesz, aby w Mapach Google pojawiła się lokalizacja Twojej firmy.

Jeśli kwiaciarnie nie jest wyłącznie internetowa i ma swoją siedzibę, wybierz tak i podaj adres firmy, a następnie kliknij dalej. Jeśli nie obsługujesz klientów wyłącznie w jednym miejscu, będziesz mieć możliwość podania obszarów działalności.

Jeśli Twoja firma nie ma określonej lokalizacji, gdzie obsługujesz klientów, wybierz nie i kliknij dalej, lub wybierz obsługiwane obszary i kliknij dalej. Niezależnie od tego jaką odpowiedz wybierzesz, zostaniesz poproszona o wybranie obszarów, które Twoja firma może obsługiwać.

Następnie zostaniesz przekierowana, aby wybrać kategorię biznesową. Zacznij pisać w wyznaczonym do tego miejscu, a zobaczysz wiele sugestii, które mogą pasować do tego, co chcesz wybrać. Możesz dodać tylko jeden na tym etapie, jednak w prosty sposób możesz je dodać po zakończeniu rejestracji.

Po dopasowaniu kategorii do Twojej firmy kwiatowej zostaniesz zapytana o to, które dane kontaktowe chcesz pokazać klientom. Jeśli masz już stronę internetową, podaj jej adres URL w wyznaczonym miejscu. Tak samo w przypadku pozostałych kontaktów, takich jak numer telefonu do Twojej firmy. Aby dokończyć rejestracje i zweryfikować swoje powiązanie z tą firmą kliknij zakończ i wybierz formę weryfikacji.

W przypadku kiedy pojawi się komunikat ” Do tej wizytówki zgłoszono już roszczenie ” kliknij Poproś o dostęp i wykonaj instrukcje umożliwiające zgłoszenie prawa własności do firmy. Więcej informacji o tym, jak potwierdzić, że firma należy do Ciebie.

Kod weryfikacyjny może nadejść za tydzień , a czasem nawet dwa tygodnie , więc ważne jest, aby rozpocząć ten proces od razu w usłudze Google My Business. Po weryfikacji Twoja oferta pojawi się w Google dla firm dla klientów szukających Twojego typu usługi w lokalnym obszarze wyszukiwania.

Strona główna Google mój biznes dla kwiaciarni

Będzie to Twoje główne centrum dla pulpitu nawigacyjnego Google Business. Tutaj możesz zrobić wszystko, na przykład: szybko zobaczyć, jak Twoja firma jest wyświetlana w wyszukiwarkach i mapach, odpowiadać na recenzje bezpośrednio, odpowiadać na pytania, zarządzać zdjęciami przesłanymi przez klientów i tworzyć posty, które udostępniasz swoim klientom, którzy przeglądają Twoją firmę w wyszukiwarce Google. Firma Google stale dodaje nowe funkcje, a wiele firm, małych i dużych, nie korzysta z nich! W następnej sekcji przeanalizujemy niektóre z ważnych funkcji, które możesz uzyskać na pulpicie Google Business Dashboard.

Wpisy w Google moja firma dla kwiaciarni

Właściciele firm mogą teraz tworzyć posty, które są wyświetlane bezpośrednio na liście firm, gdy klienci przeglądają je w wyszukiwarce lub na mapach. Te posty mogą być używane do reklamowania specjalnych produktów (w tym adresu URL do bezpośredniego zakupu z Twojej witryny) lub do powiadamiania klientów o nadchodzących wydarzeniach lub ofertach specjalnych, które możesz mieć (takich jak kupony lub rabaty). Ta funkcja oferuje wiele możliwości. Pamiętaj, że post wykonany tutaj będzie trwał maksymalnie 14 dni i może mieć maksymalnie 1500 znaków. Dlatego ważne jest, abyś była zwięzła i miała dobry czas w swoich postach! Rozważ to, jeśli masz promocję, która zbiega się z ważnym świętem, takim jak nadchodzący Dzień Matki! Dodaj do swojego wpisu zachętę do podjęcia jakiejś czynności, np. „kup”, „zarezerwuj online”, „dowiedz się więcej”, „zadzwoń” lub „odwiedź”.

Informacje o firmie w Google My Business

To jedna z najważniejszych stron na liście firm. Wszystko, co znajduje się w głównej kolumnie, pod nazwą firmy, powinno zostać wypełnione JAK NAJSZYBCIEJ. Obejmuje to: nazwę firmy , kategorie , lokalizację firmy , obszary usług , godziny i godziny specjalne , numer telefonu , adres URL witryny , akceptowane formy płatności , krótki opis , datę otwarcia i zdjęcia . Jako właściciel firmy upewnij się, że wszystko to zostało wypełnione.

Zachowanie użytkowników

Na tej stronie możesz szybko zobaczyć, jak ludzie angażują się w aukcje biznesowe w wyszukiwarce Google, a także w Google Maps. Czy osoby, które zobaczą Twój wpis z wyszukiwarki lub map, dzwonią do Ciebie bezpośrednio? Czy klikają przycisk Twojej witryny? Czy pytają o wskazówki? Posiadanie tych informacji może być pomocne podczas poznawania klientów i uczenia się, jak ludzie znajdują Twoją firmę.

Recenzje w Google

Ważne jest, aby kontaktować się z osobami, które oferują Ci recenzje. Pamiętaj, aby odpowiadać zarówno na pozytywne, jak i negatywne opinie. Wierzcie lub nie, ale ludzie zauważają, że właściciel firmy odpowiedział osobiście na negatywną opinię. Nie zostawiaj ich bez komentarza, poświęć trochę czasu na napisanie odpowiedzi, aby pokazać, że zależy ci na jakości Twojej firmy i jej reputacji! Dziękuj klientom za pozytywne recenzje i zachęć ich do powrotu!

Zdjęcia w Google My Business dla Kwiaciarni

Prześlij swoje zdjęcia! To jest niezwykle ważne. Firmy, które nie mają wielu lub JAKICHKOLWIEK zdjęć, odkryją, że mają gorsze wyniki w rankingu wyników wyszukiwania lokalnego. Powinnaś mieć następujące zdjęcia, które sama przesyłasz:

  • Logo – Twoje logo firmy
  • Obraz okładki – to duże zdjęcie, które powinno odpowiadać usługom, które oferujesz.
  • Produkt – Prześlij zdjęcia swoich aranżacji, które sama stworzyłeś dla klientów. Możesz także przesyłać zdjęcia produktów, jak wyglądają w sklepie.

Dlaczego Google Moja Firma jest ważne dla Twojej kwiaciarni?

Jest niezwykle dużo powodów, dla których wszyscy właściciele firm powinni bezwzględnie korzystać z usługi Google Moja Firma, zwłaszcza jeśli firma jest zależna od lokalizacji. Największym powodem jest wpływ, jaki ma na zwiększenie rankingu w wyszukiwarkach. Zobacz poniżej kilka najważniejszych powodów:

Lepsza widoczność wyników wyszukiwania

Spróbuj w wyszukiwarkę Google wpisać kwiaciarnia i miasto, w którym chcesz ją zobaczyć. Zauważysz, że pod mapą pojawią się kwiaciarnie wraz z wszystkimi danymi, które mogą być potrzebne dla użytkownika, który szuka najbliższej i najlepszej dla siebie kwiaciarni. Po wpisaniu miasta i frazy kwiaciarnia pokazują się lokalne wyniki wyszukiwania. Posiadanie konta w Google Mój Biznes pozwoli Ci znaleźć się na tej liście. Dzięki miejscu w Mapy Twoja lokalizacja w biznesie kwiatowym klient może łatwiej znaleźć i przejść do Twojego sklepu i witryny internetowej.

Wiarygodność informacji dla klientów

Z badań The Benefits of Complete Business Listings” przeprowadzonych w Grudniu 2014 roku wynika, że firmy posiadające zweryfikowane dane i informacje w Google Moja Firma uważana są przez konsumentów za bardziej wiarygodne. Dopilnuj, aby użytkownicy, którzy znajdą Twoja firmę, mieli dostęp do informacji takich jak, godziny otwarcia kwiaciarni, adres strony internetowej jeśli taką posiadasz, adresie siedziby itd.

Interakcje z klientami

Google Moja Firma pozwala w łatwy sposób utrzymywać kontakt z Twoimi klientami, pozostawiając recenzje i zdjęcia. Liczy się każda recenzja i każde przesłane zdjęcie. Dlaczego? Takie działania wpływają m.in. na poprawę Twojego SEO, co za tym idzie, łatwiej trafić na Twoją stronę, zyskujesz coraz większą wiarygodność w oczach potencjalnych klientów. Ważne dla Ciebie jest to, abyś znalazła się w pierwszych proponowanych wynikach wyszukiwania. Umieszczaj regularnie zdjęcia pokazujące co robisz. Firmy dodające zdjęcia do swoich wpisów uzyskują 42% więcej zapytań dotyczących usługi i o 35% więcej kliknięć w adres prowadzący do kwiaciarni, od firm, które tego nie robią.

Bądź na bieżąco z nowymi wpisami i lekcjami, zapisując się do newslettera 🙂

Źródło : support.google, takaoto.pro, pinterest

3 Replies to “Jak i dlaczego kwiaciarnie powinny korzystać z Google Moja Firma”

  1. Super wpis. Skorzystam dla swojej kwiaciarni.

    1. Dziękuję Pani Mirko. Polecam, to świetne narzędzie! Pozdrawiam 😀

  2. Dzięki za ten wpis, bardzo klarowna instrukcja. Wprowadzę to w końcu u siebie. P.S. Tort bezkaloryczny, który wrzuciła Pani na FB jest mega 😀

Dodaj komentarz